affiliate dag 2012

Sinds 2009 helpt Affiliate4you ons met het verspreiden van de “Lingerie voor twee”-promotie campagnes. Hun uitgebreide netwerk, professionele werkwijze en enthousiasme heeft ervoor gezorgd dat onze omzet ieder jaar verder stijgt!

Marcella Ladiges
Lingerievoortwee.nl

Direct registreren

Top 5 eCPC

BEL 030 - 295 02 01

Als adverteerder is het interessant om meerdere feeds per campagne aan te bieden.

Actie Datafeed
Dit is bijvoorbeeld interessant wanneer je regelmatig acties wijzigt. Zet naast je totale datafeed – hele assortiment – een aparte actie datafeed. Publishers zullen je nog meer actiematig in de markt zetten. Daarnaast is het voor publishers eenvoudig om bijvoorbeeld dagknallers of andere soortige aanbiedingen direct middels een affiliate4you widget op hun website door te plaatsen.

Doelgroep Datafeed
Misschien zijn de producten in je feed gericht op diverse doelgroepen. Zo kan het zijn dat je er producten in zitten die zich reichten op Moeders, Vaders, Kinderen en Baby’s. Interessant is om er dan voor te zorgen dat je een datafeed aan biedt per doelgroep.

Gebruiksmoment Datafeed
Het hele jaar zit bol met belangrijke verkoopmomenten. Speel hier als adverteerder nog beter op in, door een datafeed toe te voegen die speciaal op een moment is gericht. Voorbeelden hiervan zijn vakanties, seizoenen, temperatuur, moederdag, vaderdag, sinterklaas, kerst, etc.
In dit kader is het nog interessanter om in te spelen op de zwangerschap. Wanneer iemand zwanger is, is het bijna zeker dat ieder trimester men overgaat in de aankoop van specifieke producten. Uiteindelijk heeft het gezin alles in huis wanneer het einde van de zwangerschap nadert. Een datafeed per trimester helpt een publisher, bijvoorbeeld met zwangerschapsfora, om de producten beter te laten converteren door ze op heel gerichte plekken te plaatsen.
Tot slot kun je natuurlijk denken aan leeftijden. Baby is 0-2 jaar, Dreumes is 2-4 jaar, Kleuter is 4 tot 6 jaar, Kinderen zitten hierboven.